سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

سایت قدرتی طراحی

اس ام اس و جوک طنز و باحال

تعبیر خواب سگ

اگر بیند که سگ بر وی تکیه کرده بود، دلیل است بر دشمنی فرومایه اعتماد کند و کار او را نصرت دهد. اگر دید که شیر سگ می خورد، دلیل که ترس و بیم سخت به وی رسد و باشد که با دشمن او را خصومت افتد. اگر بیند که سگ از وی می گریخت، دلیل است دشمن از وی برحذر بود. اگر بیند که سگی ماده درخانه او درآمد، دلیل که زنی فرومایه را به زنی کند. اگر دید که سگی جامه او را به دندان بگزید، دلیل است مکروهی بر وی رسد.

تعبیر خواب سگ , تعبیرخواب سگ , سگ در خواب دیدن , تعبیر خواب سگ سیاه هار

تعبیر خواب سگ سیاه وحشی

تعبیر خواب سگ سیاه بزرگ یا کوچک : دشمن یا دوستی سیه چرده دارد که به حالت های سگ در خواب مربوط است . اگر سگ با شما خوب باشد دوست شماست و اگر بد باشد دشمن شماست . تعبیر خواب سگ سیاه وحشی نشان از دشمنی است سر سخت و خشن که باید به شدت از آن دوری کرد .


 

 

دیدن سگ در خواب به معنای دیدن دشمنی فرو مایه است که مهربان باشد و اگر سگ ماده باشد به معنای زن فرو مایه باشد .

سگ سیاه دشمنی از عرب است و سگ سفید دشمنی از عجم .

اگر سگی او را صدا زند یعنی از دشمنی سخن زشتی می شنود .

اگر سگ او را گزید به معنای آن که از دشمنی به او آسیبی می رسد .

اگر لباس و دهانش سگ آلوده شود یعنی از دشمنی خسته شود .

اگر سگی لباسش را پاره کرد به معنای این است که مالش کم شود .

اگر به سگی نان داد یعنی که مال او زیاد شود .

تعبیر خواب سگ


اگر سگ با وی نزدیکی نمود یعنی دشمن در او طمع کند .

اگر سگ به او تکیه زده باشد یعنی به دشمنی فرومایه اعتماد می کند .

اگر ببیند که شیر، سگ می خورد یهنی ترس زیادی به او خواهد رسید .

اگر سگ از او فرار کند یعنی دشمن از او می ترسد .

اگر سگی ماده وارد خانه ی او شود به معنای این است که زنی فرومایه می گیرد .

اگر سگی جامه ی او را به دندان بگزید یعنی اینکه مکروهی به او می رسد .

محمدبن سیرین گوید: دیدن کیسگر به خواب و خوردن آن، دلیل غم و اندوه است. اگر بیند کسی کیسگری به وی داد، دلیل است غمی به وی رساند وخوردن کیسگر به خواب چیزی نباشد.
محمدبن سیرین گوید: جادوئی کردن در خواب، کار باطل است.

تعبیر خواب سگ


محمدبن سیرین گوید: سگ در خواب دیدن، دشمن دون فرومایه است، اما مهربان بود و سگ ماده در خواب زن فرومایه بود و سگ سیاه دشمنی بود از عرب، و سگ سفید، دشمنی بود از عجم. اگر بیند که سگ بر وی بانگ می کرد، دلیل که از دشمنی سخنی زشت شنود. اگر بیند که سگ او را بگزید، دلیل که او را از دشمن گزند رسد. اگر دید جامه او به آب دهان سگ آلوده شد، دلیل است از دشمنی خسته شود. اگر دید جامه او بدرید، دلیل که در مالش نقصان پدید آمد. اگر بیند که گوشت سگ میخورد، دلیل که دشمن را به دشمنی دیگر دفع کند. اگر بیند سگی را نان همی داد، دلیل است که روزی بر وی فراخ شود. اگر بیند سگ با وی نزدیکی نمود، دلیل که دشمن در وی طمع کند. اگر بیند که سگ بر وی تکیه کرده بود، دلیل است بر دشمنی فرومایه اعتماد کند و کار او را نصرت دهد. اگر دید که شیر سگ می خورد، دلیل که ترس و بیم سخت به وی رسد و باشد که با دشمن او را خصومت افتد. اگر بیند که سگ از وی می گریخت، دلیل است دشمن از وی برحذر بود. اگر بیند که سگی ماده درخانه او درآمد، دلیل که زنی فرومایه را به زنی کند. اگر دید که سگی جامه او را به دندان بگزید، دلیل است مکروهی بر وی رسد. اسماعیل بن اشعث گوید: سگ شکاری در خواب، دشمنی بود ظاهر. اگر بیند که به سگی شکار می کرد،

تعبیر خواب سگ

دلیل که از دشمنی دعوی دانش کند و خیر و منفعت یابد. اگر بیند گوشت شکار میخورد، دلیل که میراث یابد. اگر بیند که سگ شکاری ازخود دور نمود، دلیل است از دشمنی با منفعت جدا شود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن سگ درخواب بر چهاروجه بود.اول: دشمن. دوم: پادشاه طامع. سوم: دانشمند و خادم بدفعل. چهارم: مردمان غماز. اگر خواب بیند که جادوئی می کرد، دلیل که کاری کند بیهوده و باطل وبعضی از معبران گفته اند: جادوئی فتنه بود آن کس را که بهر او جادوئی کنند. جابر مغربی گوید: جادوئی کردن در خواب از بهر کسی، تعهد بود به دروغ، که مردمان را بدو فریبد و جادوئی در خواب، دشمن فریبنده است. حضرت امام جعفر صادق فرماید: جادوئی کردن در خواب بر شش وجه است. اول: فتنه. دوم: فریب. سوم: مکر. چهارم: سگالش بد. پنجم: باطل و دروغ. ششم: کاری که در آن اصلی نبود.

منبع : بی اس ام اس

کامل ترین و بهترین مرجع برای "تعبیر خواب سگ" از دید 7 عالم بزرگ تعبیر خواب ایران و جهان

تعبیر خواب سگ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.